16 Ocak 2011 Pazar

İndigo’nun 2009 Kehanetleri

Boriska, Mars’tan gelen İndigo oğlan, 2009′da çok büyük felaketler olacağını kehanet ediyor Oğlan, geçmiş yaşamında yedi metre boyunda Marslı bir varlık olduğunu söylüyor Rusya’nın Volgograd bölgesinde, Volzhsky kasabasında olağandışı bir oğlan bebeği doğdu. Annesi Nadezhda Kipriyanovich oğlunu güzel bir sabah doğurdu. “O kadar hızlı bir doğum oldu ki, herhangi bir ağrı hissetmedim. Bana bebeği gösterdikleri zaman, oğlan bana yetişkin birinin bakışları ile bakıyordu. Bir çocuk doktoru olarak yeni doğan bebeklerin herhangi bir şeye bakmak için konsantre olamadıklarını biliyorum. Ancak, küçük bebeğim bana büyük kahverengi gözleri ile bakıyordu. Bunları bir kenara bırakırsak, tüm diğer çocuklar gibi olağan küçük bir bebekti” diyor annesi.

0 yorum:

Yorum Gönder